Ett fint minne från eran trädgård. Vila i frid ♥️.
Minne från Särdal.
Tack för den tid vi fick tillsammans med dig och för er gästfrihet genom åren. Många fina stunder i Särdal och i Göteborg.
Ett hjärta av godhet har slutat att slå, att du är borta är så oerhört svårt att förstå. Du har varit som en syster, vän och mentor för mig under så många år. Tack för all din värme, klokskap och generositet genom åren. Tack för din omtanke och det ljus du var för mig och så många andra. Tårarna rinner. Jag kommer sakna våra stunder så.
Britt Marie – ännu en i raden av släktens starka kvinnor, med värme, omtanke och en positiv livsattityd som spred ljus omkring sig. Hennes styrka, glädje och sätt att möta livet kommer att leva kvar i våra hjärtan.
Tack för all din omtanke och värme! Så glad att just du var min gudmor ❤️
Tack för alla samtal och all omtanke!
Du finns i våra hjärtan
Vila i frid!
Varma hälsningag
Familjen Sjödin
Tack för alla fina stunder, all värme och glädje du spridit.
Tack för alla fina stunder.
Du finns i våra hjärtan, tack Britt-Marie för alla fina stunder tillsammans med dig. Vi saknar dig
Tack för alla mumsarminnen. Du finns i våra hjärtan...
Vila i frid
Tack för alla glada minnen
En sista hälsning